محلول ضدعفونی کننده دست طبیب

محلول ضدعفونی کننده دست طبیب حاوی اسانس های گیاهی (پرتقال، مورد و اکالیپتوس) و گلیسرین در پایه اتانول 70 به رمگ سبز روشن، دارای تاثیر ضدمیکروبی به ویژه اثرات ضد ویروسی و ضدباکتریایی می باشد. در فرمولاسیون این محصول از ترکیبات ضدمیکروب سریع الاثر نظیر الکل و اسانس های گیاهی استفاده شده است که علاوه بر غیرفعال نمودن فلور موقت و پاتوژن پوست، دارای رایحه ای مطبوع و سازگار با پوست است و بر خلاف سایر محصولات حاوی الکل، به پوست لطافت و نرمی خاصی می بخشد و علیرغم رنگی بودن محصول، بر روی پوست اثر رنگی ایجاد نمی کند.

اسانس مورد(Myrtle oil) با اثرات ضدالتهابی، آنتی سپتیک و ویژگی ترمیمی بر روی زخم، یکی از شناخته شده ترین اسانس های گیاهی در فرآورده های موضعی است.

اسانس اکالیپتوس(Eucalyptus oil) غنی از اکالیپتول(سینئول) می باشد و درمقابل طیف وسیعی از میکروارگانیسم ها بویژه ویروس ها(H1N1,HSV1,آدنوویروس) و باکتری ها دارای اثرات ضدمیکروبی می باشد.

اسانس پرتقال(Orange oil) یک اسانس بارایحه مطبوع و دارای اثرات آنتی سپتیک و ضدمیکروب در مقابل میکروارگانیسم های مختلف می باشد و این تاثیر به جزء لیمونن آن مربوط است.

گلیسرین به عنوان یک ماده مرطوب کننده، رطوبت را در لایحه های فوقانی پوست نگه میدارد و از خشکی پوست ممانعت می کند.

5ویژگی مهم محلول ضدعفونی کننده:

  1. سازگاز باپوست
  2. دارای رایحه ای مطبوع و آرام بخش
  3. حاوی الکل 70 و اسانس های گیاهی(پرتقال، مورد و اکالیپتوس)
  4. دارای اثرات ضدمیکروب به ویژه ضدویروس و ضد باکتری